
Transformare digitală sustenabilă pentru CONTINENTAL

Gabriel Constantin Țepuși
Facility Team Leader – Security Services Facility Management&ESH / Vehicle Networking and Information
”KMR, soluția de management al mentenanței, ne-a permis să optimizăm eficient procesele operaționale din facilitatea noastră de producție. Sistemul implementat ne permite să grăbim pasul către transformarea digitală sustenabilă și să organizăm eficient activitățile: de la mentenanțele preventive și predictive până la administrarea bugetului de intervenție. Flexibilitatea și scalabilitatea soluției ne permit să personalizăm modulele în funcție de nevoile noastre specifice și, astfel, ne putem îndeplini cu succes operațiunile zilnice, ce conduc către succesul pe termen lung.”

Clientul
Continental dezvoltă tehnologii și servicii de pionierat dedicate mobilității durabile și sustenabile. Pasiunea pentru dezvoltarea soluțiilor inovative a unit peste 227.000 de angajați care contribuie la evoluția companiei. Organizația este ghidată de viziunea construirii unui viitor mai bun prin realizarea de produse sigure, convenabile și durabile.
Protejarea mediului înconjurător reprezintă nucleul care stă la baza dezvoltării companiei. Continental urmărește să investească timp și resurse materiale în parteneriate de lungă durată alături de organizații care își doresc să contribuie la atingerea obiectivelor de sustenabilitate propuse:
Cultura organizațională a companiei stimulează angajații să fie implicați în proiecte de sustenabilitate și promovează un mediu de lucru în care contribuția individuală contează. Pilonii companiei sunt marcați de 4 valori pe care membrii organizației le utilizează să obțină rezultate și soluții eficiente:

Provocările clientului
Continental România își optimizează constant procesele operaționale și de producție pentru menținerea organizației în primele locuri în industria automotive. Compania investește în tehnologii de ultimă generație pentru a fabrica produse sustenabile în contextul schimbărilor climatice care afectează mediul înconjurător și deopotrivă societatea.
Implicarea Quartz Matrix în combaterea schimbărilor climatice prin intermediul digitalizării, a determinat compania Continental România să ne aleagă drept parteneri în optimizarea proceselor operaționale din interiorul facilităților de producție.
Soluția propusă
Optimizarea proceselor companiei s-a realizat prin intermediul platformei QLEAP și a soluției KMR (Keep the Machine Running), de management al mentenanței și perfomanței echipamentelor.
Nevoile identificate în urma analizei au fost acoperite prin intermediul modulelor implementate în soluția KMR:
Nivelul de funcționare al echipamentelor și durata de viață a acestora
Intrări și ieșiri de stoc, localizare echipamentare, identificate pe bază de cod
Planificarea activităților de mentenanță preventive și predictive
Statusul activităților pentru fiecare technician
Evidența și statusul tichetelor
Încărcarea documentelor în sistem
Costuri intervenții/consumabile/echipamente
Bază de date completă a autovehiculelor
Alerte la expirarea asigurărilor, revizii sau roviniete
Piese de schimb disponibile în stoc
Rapoarte specifice pentru fiecare vehicul – numărul de kilometri, reparații, consum combustibil
Validare vizită prin cod QR
Control și supervizare a spațiilor fizice

Conectează dispozitive, date & oameni
Accelerează saltul către transformarea digitală prin intermediul platformei QLEAP. Digitalizează organizația pentru a îmbunătăți eficiența proceselor și pentru a reduce costurile aferente acestora.
50+
Implementări de succes
10.250
"Lucruri" care transmit date
3.65%
Economii medii anuale cu energia
10.83%
Economii medii anuale cu energia
751.608
Tone de emisii CO2 reduse
31
Milioane de copaci salvați
Crește noi oportunități și profitabilitatea afacerii în cel mai scurt timp
