Dezvoltați noi oportunități în retail alături de QLEAP
Beneficiile QLEAP CONNECT
Monitorizare parametri & notificări în timp real
Monitorizarea parametrilor precum: temperatura, umiditatea și calitatea aerului ajută companiile din retail la îmbunătățirea metodelor de livrare și depozitare a alimentelor perisabile. Evită orice pericol (fum, spargeri, nivel crescut de CO2) prin notificări în timp real.
Gestionare inventar & lanț de aprovizionare
Managerii lanțului de aprovizionare au acces în timp real la informații despre produs și fluxul de materiale și pot determina siguranța și standardele de calitate a materialelor achiziționate. De asemenea, sincronizarea directă a activelor fizice cu serverele de date ajută companiile din retail să optimizeze și să ajusteze stocurile. Astfel, se reduce excesul de materiale și crește profitabilitatea.
Customer experience & creșterea vânzărilor
Machine Learning ajută companiile din retail să contorizeze numărul de clienți dintr-un anumit spațiu pentru previzionarea viitoarelor congestionări în anumite intervale de timp. Toate datele obținute se pot utiliza în scopuri de marketing, customer experience și pot descoperiri noi trendințe de cumărare.
Beneficiile QLEAP ENEF
Repartizare costuri & control sporit
ENEF încurajează companiile să stabilească praguri de consum ale utilităților. Așadar, odată ce au fost stabilite limitele de consum, sistemul va trimite o notificare care să alerteze că această limită a fost depășită. De asemenea, se pot împărți consumurile între utilizatori, chiriași sau pe centre de cost.
Sustenabilitate
ENEF monitorizează consumul de resurse și susține companiile în stabilirea politicilor și KPI-urilor pentru a îmbunătăți marjele de profit, pentru a crește loialitatea clienților și a integra angajații în acțiuni de protejare a mediului înconjurător.
Timp economisit & automatizare
Prin standardizarea și automatizarea proceselor, citirea contorului și alte sarcini tehnice nu mai depind de intervenția personalului. Eventualele erori umane sunt evitate, iar angajații pot fi direcționați către activități mai importante.
Beneficiile QLEAP KMR
Asigurarea condițiilor contractuale
Monitorizează cu ușurință istoricul de mentenanță al echipamentelor pentru o gestionare cât mai eficientă a timpului de nefuncționare. KMR sprijină companiile din retail să țină pasul cu operațiunile logistice, lanțurile de aprovizionare și centrele de distribuție pe diferite zone geografice.
Controlul bugetului
Impactul costurilor de mentenanță asupra profitului este semnificativ. Unul dintre numeroasele beneficii ale utilizării datelor obținute de QLEAP KMR este posibilitatea de a revizui cheltuielile anterioare, de a monitoriza alocările bugetare și de a planifica investițiile viitoare.
Vizibilitatea datelor
Conectarea informațiilor legate de operațiunile de mentenanță oferă vizibilitate asupra performanței unui echipament dintr-o anumită locație, oferind în același timp informații utile și o privire detaliată a eficienței acestora de-a lungul întregului lanț de aprovizionare.
Conectați dispozitive, date & oameni
Conectați dispozitive, date & oameni
Accelerați saltul către transformarea digitală prin intermediul platformei QLEAP. Digitalizați-vă compania pentru a îmbunătăți eficiența proceselor și pentru a reduce costurile aferente acestora.
50+
Implementări cu succes
10.250
"Lucruri" care transmit date
3.65%
Economii medii anuale cu energia
10.83%
Economii medii anuale de costuri
751.608
Tone de emisii CO2 reduse
31
Milioane de copaci salvați
Dezvoltați noi oportunități și creșteți profitabilitatea afacerii dumneavoastră în cel mai scurt timp
